Giriş yap! Hesap oluştur!
Nedir?
Ara
Şifreni mi unuttun?
Artık eskisi kadar dokunmuyor bana, ne vefasızlık ne de z - Sözümoki
22 Şubat 2013, Cuma 16:21 · 23 Okunma
Artık eskisi kadar dokunmuyor bana,
ne vefasızlık ne de zamansız bir ayrılık.
Heybem ağzına kadar bunlarla dolu zaten.
Bugun ''Canımsın'' diyenlerin,
ertesi gün ''Eyvallah'' demelerine bile alıştım.
Bu saatten sonra hiçbir şey şaşırtamaz beni.
Artık herkesin bir ''gider payı '' var gönlümde.
1 kişi beğendi ·
Yazarın diğer paylaşımları;
Sözümoki Mutlaka Bilinmesi Gerekenler
Çiftlerin sosyal medyada ortak isimle tek bir hesap kullanması durumu hakkında ne düşünüyorsun?
X

Daha iyi hizmet verebilmek için sistem içerisinde çerezler (cookies) kullanmaktayız. "Çerez Politikamız" sayfasından daha detaylı bilgilere erişebilirsin.

Anladım, daha iyisini yapmaya devam edin.