Giriş yap! Hesap oluştur!
Nedir?
Ara
Şifreni mi unuttun?
Ben buyum: Her kızi koluma takacak kadar aciz, her önüme - Sözümoki
19 Şubat 2013, Salı 20:20 · 18 Okunma
Ben buyum: - Her kızi koluma takacak kadar aciz, her önüme gelenle kardeş olacak kadar kolpa değilim. - Affetmek huyum değil, geri dönmek tarzım değil ;) Bana karşı: - Herkes haddini ve yerini bilsin ..! Sakın ha: - Bana imkansızı anlatmayın, ben imkansızıda gördüm ;) - Bana ulaşmak için uğraşma, zirve tek kişiliktir ;) Unutma: - 2 dk. salak ayağına yatarım, ömür boyu aptalım olursun ;) - Benim olan benimledir, başkasında gördüysen, vazgeçmişimdir ;) - Beni sevmek yürek ister.. Su içmeye benzemez, asit içmek gibidir. Yakar adamı, iliklerine işler :) Kural böyle: - Sahipsiz kalıp, tutuşunca etekler; sahibine döner, tüm köpekler ;) - Ne yaparsın arkadaş hayat kahpe ! Herkes sahte, insanlar takmış bir maske; gülümse Allah, gülümse .. Hey siz - Arkamdan konuşup, beste yapacağına; yüzüme konuş düet yapalım ;) - Umursamaz tavrımın, hastası olun ;) Deneyin: - 5 dk. delikanlı olun, ömür boyu yavşak kalın. Ama 5 dk. da olsa, delikanlılığı bi tadın ;) Sorarım size: - Yaşarken temiz kalsaydık, ölürken yıkanır mıydık ? Kafa biriysen severim . Güzelsen yada anlayışlıysan severim Erkekler içinse bi havan falan varsa sohbetimiz iyi olur . Anlaşırsak iltifat edebilirim . Yavşak değilsen gözüme girersin . Öyle işte kafana göre . -Kardeşlerime yamuk yapmam, yamuk yapana kardeşim demem. Çirkinsem ilgilenme . Ukalaysam yazma. Gıcıksam konuşma. Benim olan benle kalır, geriye kalan yol alır ;)
Yazarın diğer paylaşımları;
Yazarın başka paylaşımı bulunmamakta!
Sözümoki Mutlaka Bilinmesi Gerekenler
Daha iyi bir gelir ve kariyer için sevdiklerini bırakıp başka bir şehre/ülkeye taşınmayı nasıl değerlendiriyorsun?
X

Daha iyi hizmet verebilmek için sistem içerisinde çerezler (cookies) kullanmaktayız. "Çerez Politikamız" sayfasından daha detaylı bilgilere erişebilirsin.

Anladım, daha iyisini yapmaya devam edin.