Birine sarılmayı özleyebilirsiniz, onunla dolaşmayı, kavga etmeyi, şakalaşmayı, gülmeyi özleyebilirsiniz. Fakat kalben gelen başka bir his daha var bütün bunların yanında. Ne yapsam ona doyamam hissi.. Bu hissi yaşayanlar bilirler. Elleriniz yetmez sanki avucunu doldurmaya. Sarılsanız küçük kalacaksınız gibi olur. Öpseniz bir öpüşte ne kadar doldurulabilirse o koku içe, öyle çekersiniz kokusunu içinize. Sesini, nefesini, mimiklerini, bakışlarını, şaşkın hallerini hatta sigara içerken ki o halini bile özlersiniz. Özledim demek yetmez, az kalır. An gelir, kopan o saç telini keşke alıp saklasaydım kadar çok özler, çok seversiniz .