Giriş yap! Hesap oluştur!
Nedir?
Ara
Şifreni mi unuttun?
Çarşamba yine gördüm seni.Nöbetçiydin.Hiç konuşmadım senle - Sözümoki
17 Şubat 2013, Pazar 16:25 · 46 Okunma
Çarşamba yine gördüm seni.Nöbetçiydin.Hiç konuşmadım senle sesini çok merak ediyordum ,sesini SONUNDA DUYDUM. Bildiğin yanımda duruyodun 2 adımlık mesafe vardı aramızda sadece 2 adımlık .Miğdemde sanki kelebekler uçmuyor GORİLLER ZIPLIYORDU OKADAR HEYCANLANMIŞTIM.Belki varlığımdan bile haberin yok ama iştee napalım ama olsun ben beklerim.
Yazarın diğer paylaşımları;
Sözümoki Mutlaka Bilinmesi Gerekenler
Çiftlerin sosyal medyada ortak isimle tek bir hesap kullanması durumu hakkında ne düşünüyorsun?
X

Daha iyi hizmet verebilmek için sistem içerisinde çerezler (cookies) kullanmaktayız. "Çerez Politikamız" sayfasından daha detaylı bilgilere erişebilirsin.

Anladım, daha iyisini yapmaya devam edin.