Çarşamba yine gördüm seni.Nöbetçiydin.Hiç konuşmadım senle sesini çok merak ediyordum ,sesini SONUNDA DUYDUM. Bildiğin yanımda duruyodun 2 adımlık mesafe vardı aramızda sadece 2 adımlık .Miğdemde sanki kelebekler uçmuyor GORİLLER ZIPLIYORDU OKADAR HEYCANLANMIŞTIM.Belki varlığımdan bile haberin yok ama iştee napalım ama olsun ben beklerim.