Evimiz olmalı bizim evet bizim evimiz. Bizim hayallerimize göre döşenmeli her yerde bizim resimlerimiz olmalı. Kimseye hesap vermeden bir çerçevede durmalı resmimiz hatta o resimde sımsıkı sarılmış olmalısın bana, evimizin istediğimiz yerine koymalıyız. Bizim evimizbizim mutfağımız olmalı. Sevdiğin yemekleri hazırlamalıyım sana ben yemek yerken nazlanmalıyım sen kızmalısın ''bütün tabak biti...cek'' demelisin. Sonra ellerinle yedirmelisin. Koltuğa uzanmış televizyon izlerken sen yanıma oturup kanalı değiştirmelisin kumanda kavgası yapmalıyız en basitinden. Aynı koltukta aynı battaniyeye sarılmış aynı filmde aynı sahneye ağlamalıyız yada birlikte gülmeliyiz. Omuzunda uyumalıyım. Uyandırmaya kıyamazsın ya beni kucağında taşımalısın yatağımıza. Bizim odamız olmalı, evet, bizim odamız. Bizim yatağımız. Sımsıkı sarılıp uyumalıyız mesela. Beraber uyanmalıyız yeni doğan güne. Hatta yorgan kavgalarımız olmalı, birbimizin üstü açık kalmalı. Özenle sevgiyle hazırlanmalı kahvaltı, öğle yemeğ,i akşam yemeği, beraber yemeliyiz.Ve birgün...Kızımız olmalı. Sana benzemeli gözleri, gülüşü.. Bir tek bakışları benzemeli bana, birde belki saçları. (:
Kızımız olmalı, evet, senin kızın, benim kızım bizim kızımız. Uyumamalıyız bazı geceler. Artık sadece bizim olmamalı evimiz. Evimizi, odamızı, yatağımız,ı masamızı, sevgimizi, hayatımızı paylaşmalıyız onunla. Bir kaç çivi daha çakılmalı duvara, bir kaç resm daha asılmalı. Belkide sımsıkı sarılmış film izlerken değişmeli kanal, çizgi film açılmalı, battaniyenin bize düşen payı azalmalı, artık sarılmış oturamamalıyız çünkü aramızda kızımız olmalı.