Bir takım düşünün ;
Daha 2 sezon önce borç altında , neredeyse alt lige düşecek. Sonra yeni bir yönetim geliyor. Gelen yönetim kendi itiraf ediyor 'Ben futboldan anlamazdım 2 sezon önceye kadar' diye. Sonra takımın tarihinin en önemli adamlarından biri geçiyor başına. Taraftarı ona 'İmparator' diyor. Gönderiyor neredeyse tüm oyuncuları. Yeni bir kadro kuruyor. Bedavaya bir futbolcu alıyor , Maestro ! Kaleciden forvete değişiyor neredeyse. Tam hazırız derken en önemli oyuncularından biri Atletico Madrid'e gidiyor.. Yönetim kara kara düşünüyor . Sonra bir derbi maçı geliyor , ve o da ne ! Genç bir oyuncu sol açıkta oynuyor. Ama ne oynuyor ! Sonra sezon bitiyor. Şampiyon oluyor , taraftarı yeniden takıma sahip çıkıyor !
İşte bu yüzden GALATASARAY <3