İnsanların ne dediğini düşünüp bazı şeylerden vazgeçerseniz bu hayatta kaybetmeye hep mahkum olursunuz,
Banada çok dediler
"Kanka kız sevmiyor işte daha ne bekliyorsun gel birini ayarlayım sana!"
"Olum tamam seviyorsunda fotoğrafına bak sevdiğinin hep erkek beğenmiş kız çoktan unutmuş artık sende onun gibi ol"
ve bunlar gibi bir çok öneri.
Daha doğrusu bunlar öneri değildir hiç bir zaman.
Bunları seni düşündükleri içinde söylemezler hepsinin bir çıkarı vardır belkide..
Neyse o kadar ayrıntıya da girmemek gerek sanırım.
Sonra birde şu olay var..
Hayatına ondan sonra kimseyi sokmak istemiyorsun ama,
Ailenden, arkadaşlarından herkesden bi baskı var.
Ama orda senin düşünmen ne onu bileceksin.
Allah senden sabır etmeni istemiş bazende kabullenmeni.
Sen onu unutmak zorunda değilsin ki..
Yok ailen böyle istiyorsa,
Yok yaşım geçiyor,
Yok bütün arkadaşlarımın sevgilisi var..
İşte bu mantığı ortadan kaldıramazsan zaten sen onu hiç sevmemişsindir ki..
İster ailen öyle desin ister arkadaşların,
Dünyada ilk gerçekten seven sen değilsin ki sonda olmayacaksın.
Yani bunu ayıp birşeymiş gibi görmeyin,
Utanılcak birşey gibi görmeyin..
Şükrendin ki Allah sizi böyle sanıyor,
Benim düşüncemde böyle sana karşı işte..
Allah'a şükür seviyorum.Seveceğim.