onun ilk aşkı olmayabilirsin , son aşkı da hatta bitanesi de . daha çnce aşık oldu , tekrar olabilir . Ama şuan seni seviyorsa daha ne olabilir ki ? tıpkı senin gibi , oda mükemmel değil , ve ikiniz birlikte asla mükemmel olmayabilirsiniz . Ama şayet o seni güldürebililyorsa , iki kez düşündürebiliyorsa , kabul edersin ki , insanlar hata yaparlar , onu seninle tutmaya çalış ve ona verebileceğin herşeyi ver senin günün her anında düşünmüyor olabilir . Ama seni kırabileceğini bildiği bir parçasını verecektir .
Kalbini yaralama , onu değiştirmeye çalışma , çözümlemeye kalkma ve verebileceğinden fazlasını bekleme . Seni mutlu ettiğinde gülümse , kızdırdığında farketmesini sağla ve özlediğini bil .