Ve elbette yaşanılan aşkı suçlamak , karalamak yakışmaz aşka . İnsan sonuna kadar savunmalı aşkını , karşılık görmese de , acı çekeceğini hissetse de taviz vermemeli aşkından . Seni seviyorum diyebilmeli göğsünü gere gere . Aşk o zaman Aşk olurdu işte.. ♥