Dogan Gnn
gamzeli trip atmıcam tirplerini hiç çekemicem nasılsın iyimisin nasıl gidiyor hayatın mutlumusun mutsuz musun bunlar önemli benim için bunların cevabı pozitifse bana istedigin kadar trip at :)
20 Şubat 2013, Çarşamba 21:07
Enise Göktepe
onu bunu boşver de ben telefon kullanmıyorum ararsan yada mesaj atarsan ulaşamazsın . eh işte öyle böyle sen
20 Şubat 2013, Çarşamba 21:15
Dogan Gnn
telefonuna ne oldu mk :S böyle geç cvp verceksen zıt pıt kaldırıp yorumu tekrar atmıyım yogunsan bizden önemli işlerin varsa boşuna beklemeyek bilgisayara başında salak gibi mesaj atmanı beklemiyim
20 Şubat 2013, Çarşamba 21:22
Enise Göktepe
kullanmıyorum oldu bişeyler öyle olması gerekti . off doğan net gitti . keyfin bilir bekleme
20 Şubat 2013, Çarşamba 21:29
Dogan Gnn
zaten hep çok seven böyle cevaplar almaz mı bekleme git umrumda degilsin diye.